18 Kasım 2016 Cuma

HAMİLELİK ÇATLAKLARI

HAMİLELİKTE ÇATLAKLARI ÖNLEMENİN YOLLARI


Hızlı ve sürekli artan kilo alımı, gergin deri yapısı hamilelikte çatlak oluşumuna neden olabilir. Ancak bazı gebelerde bu durum oluşmaz. Genetik özellikleri elverişli olan şanslı kesimlerdir onlar. 


Genel itibariyle annenizin gebeliğinde çatlak oluşumu yoksa sizde de olmama olasılığı yüksek. Genetik özellik dışında çatlak oluşumunu engellemek için yapılması gerekenler var elbet.

Öncelikle cildin elastik özelliğini kaybetmemesi için gebelikte mutlaka bol bol su içilmeli cilt nemli tutulmalıdır. Cildimizi krem ve yağlarla nemlendirebiliriz. 

İki uzman jinekoloğun aynı tavsiyesi üzere ben çatlak kremi olarak Lierac Phytolastil Jeli kullandım. Lierac jeli hamileliğimin 4. ayında sürmeye başladım emilimi kolay, kokusu yok, giysilere leke bırakmayan başarılı bir ürün. Son aylarda günde iki defa sürüyordum arada kaşıntı veya gerginlik hissettiğimde tekrarlıyordum. 

Ayrıca her banyodan sonra Johnsons Baby yağ kullandım. Pembesi favorim. Bütün vücuduma uyguladım. Lierac jeli ise karın, göğüs ve kalça bölgeme uyguladım ve hiç çatlağım olmadı. :)

Açıkçası memnun kaldığım için başka ürün arayışına girmedim. Hamilelikte gerginleşen ve kuruyan cildinize bu 3'lü çok iyi gelecektir. 

( Bol su + Lierac jel + Johnsons Baby yağ )


BOL ŞANSLAR..                                 TopraksMoM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder