9 Ekim 2016 Pazar

MAMA SANDALYESİ SEÇİMİMİZ

CHİCCO POLLY MAMA SANDALYESİ






Toprak' ın 6. ayına yaklaşmasıyla beraber ek gıda sürecimiz başlayacağı için mama sandalyesi araştırmaya başladım. Birkaç mağaza gezisi ve internet araştırmalarım sonucu bir tanesine karar kıldık.

Öncelikle mama sandalyesinde aradığım özellik güvenli olması. Toprak hareketli bir bebek onun için sağlam ve güvenli olmasına önem veriyorum. Aşağı yukarı ayarlanabilen ve tepsisi çıkabilen bir model tercih ettim. 

Yemek saatlerinde tüm ailenin beraber olması ve birlikte yemek yemesi taraftarıyım. O yüzden Toprak' ı önceden yedirmiyorum. Onun da bir birey olarak sofrayı kullanmasını istiyorum. Yemek saatleri ailenin en sosyal olduğu an ve yemeğimizi beraber yiyerek daha keyifli hale getirebiliyoruz.

Bebekler ebeveynlerini taklit ederler, yemekte beraber olmak anne babanın sofradaki hareketlerini, sofra düzenini, sofra alışkanlıklarını, adabını örnek alması demektir. Sizi örnek alarak yemek yemesini sağlayarak ileride oluşacak sofra alışkanlıklarını şimdiden şekillendirebilir ve yemek yemeği daha keyifli hale getirebilirsiniz. Ayrıca yeme problemleriyle karşılaşmanız daha az olacaktır.

Mama sandalyesini yemek masasının seviyesine kadar indirip kilitliyorum ve istersem tepsisini çıkartabiliyorum bu sayede masada bizimle beraber olabiliyor. Yemekle yeni tanışma dönemimizde uyguladığım bu yöntem işimi kolaylaştırdı diyebilirim.

Tercihim Chicco Polly mama sandalyesinden yana oldu. 6. aydan itibaren kullanılabiliyor. Çift kılıfa sahip rahat ve yumuşak, silinebilir. İkinci kılıf çıkabiliyor sırtı 3 farklı konuma ayarlanabiliyor. ( Bazen ben mutfakta yemek yaparken o da mama sandalyesinde uyuyabiliyor sandalyenin sırt kısmını yatar pozisyona getirebiliyorum. ) 7 farklı boy ayarı ile her yemek masasına uyum sağlayabiliyor.
12. aydan itibaren tepsisini çıkartabilir masa seviyesine getirerek sandalye olarak kullanabilirsiniz. Kolaylıkla kapatılıp toplanabiliyor kendi başına ayakta durabiliyor.
Yalnız açıldığında biraz fazla yer kaplıyor diyebilirim. Benim mutfağım geniş olduğu için sorun olmadı. Mutfağı geniş olanlar tercih edebilir. Ayaklarının tekerlekli oluşu kolay taşıma imkanı sağlıyor açık ya da kapalı iken taşıyabilirsiniz. 6-36 ay arası ve max. 15 kg ağırlığındaki çocuklar için kullanılması öneriliyor. Kılıfı eskidiği takdirde yenileyebilirsiniz. Kılıfı ayrı satan siteler mevcut.

Ayrıca dışarıda mama sandalyesi bulamadığınız zaman mama sandalyesi yükseltici kullanabilirsiniz çok pratik!!! Ben Baby Polar Gear sandalye yükseltici tercih ettim.



Sandalyeye monte ediyorsunuz ve kemeri sayesinde de güvenli. Ayrıca kapandığında yer kaplamıyor çanta görünümüne sahip kullanışlı bir ürün. 


Umarım arayışta olanlara bilgilendirici olmuştur..

Sevgiyle Kalın..              TopraksMoM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder