1 Ekim 2016 Cumartesi

DOĞUM ÇANTASINDA NELER OLMALI?



Sizde benim gibi işini son dakikaya bırakmak istemeyen her ayrıntıyı önceden planlayanlardansanız, doğuma 2 ay kala hazırlamanızı tavsiye ederim. Bebişlerin canı belki bir sürpriz yapmak isteyebilir.

BEBEK İÇİN GEREKLİ OLANLAR:


2 adet hastane çıkışı


2 adet çıtçıtlı body


2 adet yenidoğan tulumu (ben alt-üst takım yerine tulum tercih ettim, hatta tulumlu hastane çıkışı bulmakta bayağı zorlandım. (Göbek bağını rahatsız etmemesi için))

4  adet ağız mendili


2 çift çorap


2 adet eldiven


2 adet şapka


2 adet battaniye ( biri kalın olmalı )


Biberon (mama verilme gereği duyulursa)


Emzik


Emzik kutusu


Süt sağma makinesi (hastaneden de kiralayabiliyorsunuz, ben avent in göğüs pompasını kullandım memnun kaldım. Sütünüz bolsa bebeğiniz hepsini tüketemiyorsa sağmanız gerekecektir aksi takdirde sizde ateşe neden olabilir ve hastalanabilirsiniz bunun için gögüs pompası almanız ya da kiralamanız gerekebilir.)


Yeni doğan bebek bezi


Yeni doğan ıslak mendil


Pişik kremi


Ana kucağı (oto koltuğu) (hastaneden çıkış için gerekli)







ANNE İÇİN GEREKENLER:


Lohusa geceliği (2 adet ) Rahat emzirebilmek açısından yanlardan açılabilen kullanışlı modelleri tercih edin. Ben birini gecelik diğerini pijama olarak aldım.


Lohusa tacı ( Geceliğinize uygun tac ve terlik seçimi yapın )


Lohusa terliği


Çorap ( Ben yanıma aldım ama kullanmadım hastane yeterince sıcaktı ve pike bulunuyordu. Yanınızda bulundurmanızı öneririm kanamanız olacağı için üşüdüğünüzü hissedebilirsiniz.)


Sabahlık


Emzirme sütyeni


Ped


Göğüs ucu kremi


Kıyafet ( Hastane çıkışında giymek için yanınıza almayı unutmayın)


Diş fırçası, diş macunu, Makyaj çantası, ayna, tarak, telefon şarj aleti, kamera



İnanın bu kadarı yeterli oluyor. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın..


Sevgiyle Kalın..                   TopraksMoM






1 yorum:

  1. uzunca hazirlanan listelere gerçekten gerek yok. Arkadaslarima gönül rahatligi ile önerebilecegim bir liste. Tesekkurler

    YanıtlaSil